3 principai esmei atskleisti: CAR strategija

1.
IŠŠŪKIAI. Su kokiais iššūkiais tenka susidurti? Ar ambicingus tikslus sau keliame? Kaip reaguojame, susidūrus su gautais iššūkiais? Ar sugebame išeiti iš savo komforto zonos ribų?
2.
VEIKSMAI. Ar galite sistematizuoti konkrečius veiksmus? Tai labiau "gaisrų gesinimas" ar nuosekli, apgalvota strategija? Ar ir kaip būtent ruošiamės? Į ką orientuojamės veikdami?
3.
REZULTATAI. Kiek jie netikėti mums patiems? Ar mokame jais pasidžiaugti? Ar iš jų mokomės? Ar vertiname savo klaidas? Kokia yra mūsų savimotyvacija, atkaklumas, susitelkimas?

CAR akronimas sudarytas iš anglų kalbos žodžių Challenge – Action – Result.

CAR strategija

Galimi išplėtimai, pvz.: CCAR (Context / Challenge / Action / Result) ar SCAR (Situation / Challenge / Action / Result) arba pakeitimai, pvz.: PAR (Problem / Action / Result).

Šis modelis puikiai tinka apibūdinti savo pasiekimus, aprašant tai savo CV. Šis požiūris ar technika leidžia savo veiklą sustruktūruoti, pateikiant kaip laimėjimų istorijas, kaip asmeninį prekės ženklą.

Kita vertus, AISERA pateikia platesnius klausimus, į kuriuos atsakius, galima įvardinti vyraujantį savo veiklos modus operandi – t.y. įpročius, susijusius su komforto zona, “gaisrų gesinimu”, ilgalaike strategija, atkaklumu, planavimu, įvertinimu ir kt.